هیئت  عزاداران  حضرت زهرا سلام الله علیها

هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها

اصفهان، خمینی شهر، جوی آباد،خ شمس ،خ پروین ،جنب مسجد حضرت امیر، خیمه گاه فاطمی،احیاءگران فاطمیه
هیئت  عزاداران  حضرت زهرا سلام الله علیها

هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها

اصفهان، خمینی شهر، جوی آباد،خ شمس ،خ پروین ،جنب مسجد حضرت امیر، خیمه گاه فاطمی،احیاءگران فاطمیه

ای آفتاب خانه‌ ی حیدر! مکن غروب


یک گل نصیبم از دو لب غنچه‌ فام کن
یا پاسخ سلام بگو یا سلام کن
 
ای حسن مطلع غزل زندگانی‌ ام
شعر مرا «تمام» به حسن ختام کن
 
ای آفتاب خانه‌ ی حیدر! مکن غروب
این سایه را تو بر سر من مستدام کن
 
پیوسته نبض من به دو پلک تو بسته است
بر من، تمام من! نگهی را تمام کن
 
تا آیدم صدای خدای علی به گوش،
یک بار با صدای گرفته صدام کن
 
از سرو قدشکسته نخواهد کسی قیام
ای قامتت قیامت من! کم قیام کن
 
درهای خلد بر رخ من باز می‌ کنی
از مهر همره دو لبت یک کلام کن
 
با یک نگاه عاطفه عمر دوباره باش
ای مهر پرفروغ! طلوعی به شام کن
 
این کعبه بازویش حجرالأسود علی‌ست
زینب! بیا و با حجرم استلام کن
 
حاج علی انسانی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد