هیئت  عزاداران  حضرت زهرا سلام الله علیها

هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها

اصفهان، خمینی شهر، جوی آباد،خ شمس ،خ پروین ،جنب مسجد حضرت امیر، خیمه گاه فاطمی،احیاءگران فاطمیه
هیئت  عزاداران  حضرت زهرا سلام الله علیها

هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها

اصفهان، خمینی شهر، جوی آباد،خ شمس ،خ پروین ،جنب مسجد حضرت امیر، خیمه گاه فاطمی،احیاءگران فاطمیه

نام شاعر: مصطفی فروردین ، شوق طی صد صفا و صد منا دارم عمو


نوجوانی تازه دامادم، نوا دارم عمو
 
صحبتی از ابتدا تا انتها دارم عمو
 
تا که یابم اذن میدان و شوم قربان تو
 
همره خود دست خطی آشنا دارم عمو
 
همچنان حُجّاج مُحرم گشته ام بر گرد تو
 
شوق طی صد صفا و صد منا دارم عمو
 
از سم اسبان دشمن پیکرم شد پایمال
 
پیکری گلگون شده از اشقیا دارم عمو
 
برگ پاییزی شدم هر سو کشانم روی خاک
 
جسم پرپر روی خاک کربلا دارم عمو
 
شاعر: مصطفی فروردین 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد