هیئت  عزاداران  حضرت زهرا سلام الله علیها

هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها

اصفهان، خمینی شهر، جوی آباد،خ شمس ،خ پروین ،جنب مسجد حضرت امیر، خیمه گاه فاطمی،احیاءگران فاطمیه
هیئت  عزاداران  حضرت زهرا سلام الله علیها

هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها

اصفهان، خمینی شهر، جوی آباد،خ شمس ،خ پروین ،جنب مسجد حضرت امیر، خیمه گاه فاطمی،احیاءگران فاطمیه

فصل اوّل: سه دلیل از دلائل امامت امیر المؤمنین علیه السّلام ،طریق پنجم،ابن تیمیّه مى گوید: این حدیث (حدیث ثقلین) دروغ است.


طریق پنجم


بعد از ابطال چهار طریق گذشته، تنها راهى که براى خصم نسبت به از کار انداختن «حدیث ثقلین» باقى مانده، طریق شیخ الاسلام اهل سنّت جناب ابن تیمیّه است.

ابن تیمیّه مى گوید: این حدیث (حدیث ثقلین) دروغ است.


چه راه آسان و خوبى! چرا اهل سنّت از این راه با همه سهولتى که دارد غافل بودند؟ چرا خود را به زحمت تحریف «حدیث ثقلین» انداختند تا موجبات بدنامى و خیانت را براى خودشان فراهم آورند؟ چرا «حدیث ثقلین» را طرف معارضه با عبارتى موهوم و ساختگى بنام «حدیث اقتداء به شیخین» قرار دادند تا آن همه حمله هاى صحیح به آنان شود؟ چرا ابن جوزى خودش را به زحمت تضعیف رجال سند «حدیث ثقلین» مى اندازد؟ و چرا و چرا...؟!!


اى کاش تمام اینها از فکر بکر و وذوق سلیم و نظر ثاقب!!! ابن تیمیّه الهام مى گرفتند و بجاى آن راههاى پر پیچ و خم، به این ساده ترین راه!! چنگ زده و خیال خود و شیعه امامیّه را در ارتباط با تمسّک به «حدیث ثقلین» راحت مى کردند.


آرى، حدیث ثقلینى که روى حساب قواعد علمى و مباحث علم رجال و درایه، فوق حدّ تواتر بوده و راهى براى انکار آن وجود ندارد، اینجور بازیچه افکار شیطانى امثال شیخ الاسلام اهل سنّت جناب ابن تیمیّه واقع گردیده است.
آرى، بین ابن تیمیّه و امثال او و بین اهلبیت پیامبر خوب حاکمى است خدا، و او بهترین حاکمین است.

وصلّى الله على محمّد وآله الطّاهرین صفحه قبلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد