هیئت  عزاداران  حضرت زهرا سلام الله علیها

هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها

اصفهان، خمینی شهر، جوی آباد،خ شمس ،خ پروین ،جنب مسجد حضرت امیر، خیمه گاه فاطمی،احیاءگران فاطمیه
هیئت  عزاداران  حضرت زهرا سلام الله علیها

هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها

اصفهان، خمینی شهر، جوی آباد،خ شمس ،خ پروین ،جنب مسجد حضرت امیر، خیمه گاه فاطمی،احیاءگران فاطمیه

دور از تو من ای زهرا می سوزم و می سازم تنها به دل شبها می سوزم و می سازم

دور از تو من ای زهرا می سوزم و می سازم
تنها به دل شبها می سوزم و می سازم

در گوشه غم هر شب در آتش تاب و تب
چون شمع ز سر تا پا می سوزم و می سازم

تا کرد جدا از هم ما را فلک، از این غم
من بی تو درین دنیا می سوزم و می سازم

گویم که شوم در خواب باشد که تو را بینم
در حسرت این رؤیا می سوزم و می سازم

بار غم تو بر دل، باری است بسی مشکل
با این غم جانفرسا می سوزم و می سازم

ای از تو شبم روشن رفتی تو و ماندم من
در این شب بی فردا می سوزم و می سازم

طفلان تو با شیون خواهند تو را از من
از داغ دل آنها می سوزم و می سازم

ای از تو «جلال» دین دور از تو من مسکین
با دیده خون پالا می سوزم و می سازم

سید جلال الدین میرآفتابی «افتخار»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد