هیئت  عزاداران  حضرت زهرا سلام الله علیها

هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها

اصفهان، خمینی شهر، جوی آباد،خ شمس ،خ پروین ،جنب مسجد حضرت امیر، خیمه گاه فاطمی،احیاءگران فاطمیه
هیئت  عزاداران  حضرت زهرا سلام الله علیها

هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها

اصفهان، خمینی شهر، جوی آباد،خ شمس ،خ پروین ،جنب مسجد حضرت امیر، خیمه گاه فاطمی،احیاءگران فاطمیه

فضیلت ...

امام صادق(ع):


لولا ان الله تبارک و تعالى خلق امیرالمؤمنین(ع) لفاطمة ما کان‏لها کفو على ظهر الارض من آدم و من دونه; [1].


اگر خداى تبارک و تعالى امیرالمؤمنین(ع) را براى فاطمه خلق نکرده‏ بود، براى او بر روى زمین، از آدم گرفته تا دیگران، همتایى وجود نداشت.




پیامبر اکرم(ص):

ما زوجت فاطمة الا [بعد] ما امرنى الله عز و جل بتزویجها; [2].

فاطمه را شوهر ندادم مگر پس از آنکه خداى عز و جل مرا مامورشوهر دادن او کرد.




پیامبر اکرم(ص):


اتانی ملک فقال یا محمد! ان الله یقرا علیک السلام و یقول‏لک: انی قد زوجت فاطمة ابنتک من علی بن‏ ابی‏طالب فی الملاالاعلى، فزوجها منه فی الارض‏»; [3] .


فرشته‏اى نزد من آمد و گفت: خداوند بر تو سلام مى‏ فرستد ومى‏گوید: من دخترت فاطمه را در عالم بالا، به همسرى على ‏ابن‏ ابى ‏طالب در آوردم; تو نیز در زمین او را به همسرى او در آور.





[1] کافى، ج‏1، ص‏461.

[2] بحارالانوار، ج‏43، ص‏104.

[3] ذخائر العقبى، ص‏31.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد