هیئت  عزاداران  حضرت زهرا سلام الله علیها

هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها

اصفهان، خمینی شهر، جوی آباد،خ شمس ،خ پروین ،جنب مسجد حضرت امیر، خیمه گاه فاطمی،احیاءگران فاطمیه
هیئت  عزاداران  حضرت زهرا سلام الله علیها

هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها

اصفهان، خمینی شهر، جوی آباد،خ شمس ،خ پروین ،جنب مسجد حضرت امیر، خیمه گاه فاطمی،احیاءگران فاطمیه

وصیت نامه حضرت زهرا سلام الله علیها



بسم الله الرحمن الرحیم
هذا ما اوصت به فاطمه بنت رسول الله.
اوصت و هى تشهد ان لا اله الا الله و ان محمدا عبده و رسوله و ان الجنة حق و النار حق و ان الساعة آتیته لاریب فیها و ان الله یبعث من فى القبور.
یا على! انا فاطمة بنت محمد (ص ) زوجنى الله منک لاکون لک فى الدنیا و الاخره. انت اولى بى من غیرى حنطنى و غسلنى و کفنى باللیل و صل علیّ و ادفنّی باللیل و لاتعلم احدا و استودعک الله و اقرأ علی ولدى السلام الى یوم القیامه.

بنام خداوند بخشنده مهربان
این وصیت نامه دختر رسول خداست.
در حالى وصیت مى کند که شهادت می دهد خدایى جز خداى یگانه نیست و محمد (ص) بنده و رسول اوست و بهشت حق است و آتش جهنم حق است و روز قیامت که هیچ شکى در آن نیست فرا خواهد رسید و ذات الهى جمیع مردگان را از قبور برانگیزاند و زنده گرداند و همه را وارد محشر فرماید.
اى على من فاطمه دختر حضرت محمد هستم خدا مرا به ازدواج تو درآورد تا در دنیا و آخرت براى تو باشم و تو از دیگران بر من سزاوارترى.
حنوط و غسل و کفن کردن مرا در شب به انجام رسان و شب بر من نماز بگذار و شب مرا دفن کن و هیچ کس را اطلاع نده. اینک با تو وداع می کنم و بر فرزندانم تا روزقیامت سلام و درود می فرستم.

بحارالانوار، جلد 43، ص 214

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد