هیئت  عزاداران  حضرت زهرا سلام الله علیها

هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها

اصفهان، خمینی شهر، جوی آباد،خ شمس ،خ پروین ،جنب مسجد حضرت امیر، خیمه گاه فاطمی،احیاءگران فاطمیه
هیئت  عزاداران  حضرت زهرا سلام الله علیها

هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها

اصفهان، خمینی شهر، جوی آباد،خ شمس ،خ پروین ،جنب مسجد حضرت امیر، خیمه گاه فاطمی،احیاءگران فاطمیه

امام زاده مقدس محمد ابن حسن علیه سلام در شهرستان الیگودرز

 

امامزاده محمدبن حسن علیه سلام

 

نسب :


ایشان از فرزندان امام حسن مجتبی (ع) می باشد.




توضیحات :


امام زاده با کرامت محمدبن حسن (مومد حسن علیه سلام ) که سالانه دهها هزار نفر را از نقاط مختلف به سوی خود جذ ب می نماید و در روستای اینوه واقع می باشد از فرزندان امام حسن مجتبی علیه سلام میباشد.

امامزاده محمدبن حسن علیه سلام که ارادتمندان زیادی در الیگودرز و شهرهای همجوار دارد هر ساله پذیرای زائران زیادی است که به عشق این امامزاده والا مقام مسافت بسیار زیادی را طی می کنند. این امامزاده که موجزات و کرامات زیادی از ایشان نقل می شود در چند کیلومتری شهرستان الیگودرز واقع است این مسافت مسیری کوهستانی و پیچ در پیچ و بسیار خطرناک است که متاسفانه جان بسیاری از زائران این امام زاده را به دلیل سقوط به دره و تصادف گرفته است و این مسیر که نیمی از آن هنوز هم بصورت خاکی است نیازمند توجه مسئولین ذی ربط می باشد.زیبایی های طبعی واقع در مسیر از طبیعت سر سبز گرفته تا آبشار های کوچک و بسیار زیبا جلوه ی خاص و غیر قابل توصیفی را به این منطقه بخشیده که زبان از توصیف واقعی آن عاجز است. در انتهای جاده تا خود امامزاده تقریبا نیم ساعت هم پیاده باید رفت . گذر از یک دره ی تنگ مشکل ترین قسمت آن است.

بعد از عبور از دره و سرازیر شدن به یک زمین هموار می رسید که حرم در انتهای این زمین و نزدیک رودی است که از کوههای اطراف سر چشمه می گیرد.کوهای اطراف پوشیده از درختان بلوط می باشد .ساحتمان حرم بافت قدیمی خود را دارد که بسیار کوچک است. معمولا جلوی در ورودی ترافیک شدیدی بوجود می آید. با توجه به نذورات و کمک های نقدی و غیر نقدی فراوانی که به حرم می شود در اطراف امامزاده تقریبا هیچ گونه امکانات رفاهی برای زائرین فراهم نشده است این امر مشکلات زیادی را برای زائرین به همراه دارد.نذورات زائرین توسط ارگان مربوطه جمع آوری می شود که متاسفانه به نظر میرسد این کمکها اصلا صرف تجهیز و بازسازی خود حرم امامزاده نمی شود.

ولی با این همه هر ساله هزاران نفر به زیارت ایشان می روند. نمونه کوچک ارادتمندی این مردم را می توان در (یا مومد حسن علیه سلام ) هایی که روی خودرو های خود می نویسند.


به گزارش خبرنگار ایرنا زیارتگاه 'امامزاده محمد بن حسن علیه سلام ' که یکی از مکان‌های زیارتی و گردشگری شهرستان الیگودرز است همه ساله میزبان گردشگران و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت از مناطق مختلف لرستان و سایر نقاط کشور بوده که در فاصله 130 کیلومتری از شهر الیگودرز واقع است.

یکی از زائران این زیارتگاه که به همراه خانواده و به سختی خود را به این مکان زیارتی رسانده در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با انتقاد از کم توجهی مسوولان ذیربط به اماکن زیارتی استان لرستان گفت: زیارتگاه 'محمدبن حسن علیه سلام' که مردم استان لرستان ارادت خاصی نسبت به آن دارند مورد بی مهری قرار گرفته و در وضعیت بسیار بدی بسر می برد.

وی افزود:

بنای این زیارتگاه در حال تخریب است و نیاز به مرمت فوری دارد ضمن اینکه محوطه اطراف آن نیز که محل اسکان زائران می باشد نیز از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده و زائرانی که از مناطق دور خود را به این مکان می رسانند در وضعیت بسیار بدی باید شبی را در این منطقه بسر برند.


' اصغر دریکوند ' یکی دیگر از زائران این مکان متبرکه نیز گفت : به دلیل نبود امکانات و زیر ساخت های لازم در اطراف زیارتگاه ، زائران ناچارند با پرداخت مبلغی گزاف بعضا بیش از 500 هزار ریال برای یک شب اسکان به اهالی منطقه پرداخت نمایند که پرداخت این هزینه از عهده بسیاری بر نمی آید.

وی افزود: احداث جاده دسترسی به این مکان زیارتی اقدام قابل قبول و در خور تحسینی است چرا که تا پیش از این دسترسی به این زیارتگاه به سختی و با پیاده روی سخت میسر بود اما جا دارد تا نسبت به ساماندهی محوطه این بنای زیارتی و مرمت بنا نیز اقدام شود. این زائر همچنین افزود:زائرانی که به قصد زیارت با سختی خود را به این مکان می رسانند باید در محلی نامناسب با حداقل امکانات در محوطه اطراف آرامگاه اطراق نمایند. یکی دیگر از زائران نیز بیان داشت: به دلیل کمبود امکانات و فضای نامناسب در اطراف زیارتگاه بسیاری از زائران شب را در درون خودروها سپری کرده و خانواده ها از این بابت با مشکل مواجه هستند. وی خواستار رسیدگی به این مکان زیارتی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان با توجه به استقبال گسترده مردم از این مکان زیارتی شد و اظهار داشت :

بنای امامزاده محمد بن حسن علیه سلام با وجود بازدیدکنندگان بسیار همچنان بافتی قدیمی و فرسوده دا شته و آرامگاه تنها ازیک اتاق بسیار کوچک تشکیل شده که مصالح به کار رفته در ساخت آن خشت وگل است.

وی اظهار داشت:ساختمان آرامگاه این امامزاده تقریباً هیچ گونه امکانات رفاهی ندارد. طرح راه شکافی محور ارتباطی و دسترسی امامزاده محمد بن حسن علیه سلام شهرستان الیگودرز با هدف تسهیل در تردد و سفر زایرین این بقعه متبرکه، مدتی پیش با حضور استاندار لرستان به بهره برداری رسید. بخشی از مسیر منتهی به امامزاده، فاقد راه بود که با تأکید استاندار در خصوص ایجاد راه و مناسب سازی این مسیر با بازدیدهای مکرر به منظور تسهیل در تردد مردم ، بقیه مسیر هم راه شکافی شد. این مسیر حدود هفت کیلومتر است که نقش موثری در تسهیل تردد برای حضور و دسترسی به این بقعه متبرکه دارد و عملیات تسطیع و آسفالت این محور نیز به زودی انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفت و گو با خبر نگار ایرنا اظهار داشت: زیارتگاه امامزاده محمد بن حسن علیه سلام  بدلیل صعب العبور بودن توسعه نیافته و هم اکنون با مساعدت استاندار لرستان و احداث جاده مناسب و توسعه زیر ساخت های آب و برق و اجرای طر ح هادی دسترسی به آن آغاز شده و عملیات ساماندهی این مکان زیارتی و نیز محوطه اطراف آن در دست انجام است.

حجت الاسلام 'محمدجواد عباس زاده' افزود: احداث بارگاه و ساختمان جدید برای امام زاده ، سرویس های بهداشتی و زائر سرا بزودی از محل نذورات امامزاده آغاز خواهد شد. وی گفت: دسترسی به این مکان زیارتی کوهستانی با ساخت راه در زمستان سال 89 امکان پذیر شده است، ضمن اینکه عملیات اجرایی فراهم کردن زیر ساخت های لازم برای این مکان زارتی شامل تامین برق و آب نیز در حال انجام است.

حجت الاسلام عباس زاده اظهار امیدواری کرد :با فراهم شدن این زیر ساخت ها به زودی شاهد سهولت دسترسی زائران به این مکان زیارتی و نیز استقرار آنها در محل باشیم. راهنمای مسیر امامزاده محمد ابن حسن علیه سلام (مومدحسن علیه سلام ) الیگودرز هادی حاتمی ـ پایگاه خبری لرنا :

در دل کوه های سر به فلک کشیده بخش زلقی الیگودرز و در دهستان زلقی غربی به مرکزیت پرچل حرم امامزاده ای وجود دارد که دلهای مریدان زیادی از سراسر کشور را هر ساله به خصوص در فصل تابستان به خود جذب می کند .حرم مقدس امامزاده محمد ابن حسن علیه سلام که به قول مردم محلی مومد حسن علیه سلام  گفته می شود، امروزه پذیرای مسافران زیادی از سرتاسر ایران به خصوص استان های مرکزی، اصفهان و خوزستان است .هرچند با احداث مسافرخانه ها و سرویس های رفاهی دیگر برای زائران وضعیت رسیدگی به مسافران بهتر شده است، ولی بازهم امکانات موجود برای پذیرایی از چند صد و گاهی بیش از هزار زائری که به برای زیارات امامزاده می آیند کافی نیست برای زیارت این سید بزرگوار باید ابتدا از شرکت های مسافربری موجود در شهر الیگودرز یک مینی بوس یا یک اتوموبیل شاسی بلند کرایه کرد. البته می توان با اتوموبیل شخصی نیز به منطقه سفر کرد ولی ما پیشنهاد می کنیم از این کار صرف نظر کنید: زیرا مسیر صعب العبور و رانندگی در آن برای رانندگان نا آشنا با مسیر مشکل است . ولی ما بر حسب وظیفه میهمان نوازی راهنمای مسیر را در اختیار شما قرار می دهیم . پس از خروج ازشهر الیگودرز به سمت محور اصفهان حرکت می کنید و پس چند کیلومتر کوتاه به سه راهی( شول آباد بزنوید ) می رسید که تابلوی بزرگ سد رودبار لرستان در کنار آن قرار دارد ،به سمت جاده فرعی (شول آباد بزنوید) از جاده اصلی خارج می شوید ،پس از عبور از روستاهای جوشان و ززم به روستای برم و پس از فاصله کوتاهی خان آباد می رسید. سد زیبای برم ـ خان آباد در کنار شما قرار دارد. پس ازخان آباد دو جاده در رو به روی شما قرار دارد :جاده ای که به سمت غرب می رود (سمت راست ) جاده زز و ماهرو و دریاچه گهر و جاده سمت چپ محور بزنوید است (تابلو دیگری از سد رودبار سر دوراهی نصب شده است. ) شما به سمت بزنوید حر کت می کنید . چند محور فرعی ازجمله محور دورک (محور باغ و سکانه ) و محور مکدین ها در راه شما قرار دارد ولی شما همان مسیر قبلی را ادامه دهید تا به گردنه آبشار می رسید . گردنه آبشار در گوگل ارث جاده ای پر پیچ و خم که تا انتهای دره ای میرود و سپس بالا می آید. پیشنهاد می کنیم در پایین دره توقف کوتاهی داشته باشید تا هم از آبشار آب سفید دیدن نمایید و هم استراحتی کرده باشید. آبشار آب سفید پس از عبور از گردنه آبشار و طی مسیری از کنار چند کوه از قالی کوه در میان بهمن گیر ها و عبور ازگردنه نمک(در این منطقه منابع استفاده نشده نمک وجود دارد ) به دوراهی می رسید که به آن گله موئه میگویند بازهم دو محور در روبه روی شما قرار دارد محور سمت چپ که به سمت ارتفاعات است به کارگاه سد رودبار سد می رود و محور سمت راست به طرف روستای بزنوید و کمپ گله موئه شما از محور سمت راست حرکت می کنید.

پس از عبور جاده در میان درختان بلوط به روستای توتکان مرکز منطقه بزنوید و بخش بشارت می رسید. گورستان زیبای شیران سنگی در ابتدای روستا قرار دارد در ابتدای روستا دو محور قرار دارد که محور مستقیم به داخل روستا و به طرف رودخانه رودبار و روستاهای پاخیمه گاه ، دستگرد و مبارک آباد و آبشار وارک و آبشار تیندر میرود و محور سمت راست به سمت پرچل و دره چین و امامزاده محمد ابن حسن علیه سلام شما از محور سمت راست حرکت می کنید. برای اطمینان بیشتر می توانید از اهالی سوال کنید از اینجا به بعد جاده خاکی می شود پس از طی مسافتی کوتاهی به چایخانه های بین راهی بزنوید می رسید که می توانند استراحتگاه دوم شما باشند از توتکان که عبور می کنید جاده در دشتی کوچک قرار می گیرد. نمایی از دشت مذکور بالای روستای توتکان جاده در وسط دشت مشخص است و سپس از کوهی بالا می رود بعد از آن به روستایی غیر متمرکز می رسد به نام سرقلعه که اهالی آنجا هم اقدام به ساخت چند استراحتگاه بین راهی کوچک کرده اند. از آنجا که عبور می کنید پس از گذشت جاده در میان جنگل های بلوط دره تاریک، به منطقه سه پلان می رسید. در آنجا نیز استراحتگاه هایی توسط اهالی فراهم شده است . دره تاریک پس از مدتی عبور از منطقه جاده با شیب نسبتا زیاد و طولانی به سمت بالا حرکت می کند در ابتدای سربالایی آبشار زیبایی در کنار جاده قراردارد و در پایان سربالایی دو تالاب کوچک در کنار جاده قرار دارد که اهالی روستای چالشیر برای مصارف کشاورزی و دامداری از آنها استفاده می کنند . بعد از طی مسافتی به بالای دره ای می رسید که اتوموبیل های زائرین را در پایین دره مشاهده می کنید ولی صبر کنید هنوز پایان راه نیست با اتوموبیل که حرکت می کنید اینبار به سه راهی پرچل می رسید ،محور سمت راست به پرچل و محور سمت چپ به سمت امامزاده می رسد پس از انتخاب محور سمت چپ عبور از جاده ای پر پیچ و خم که حدودا ?? دقیقه (از سه راهی پرچل ) طول میکشد به دره ای میرسید که دیگر باید توقف کنید و پیاده شوید حرکت از الیگودرز تا اینجا تقریبا ? ساعت طول می کشد بقیه مسیر را باید پیاده از میان دره ای زیبا که جوی بار کوچکی در آن در جریان است طی کنید .آبشار های امامزاده در پشت سر شما و در مسیر آب قرار دارد پس از طی مسیری کوتاه به آب مراد می رسید آب مراد نام چشمه ای کم آب است که از بالای صخره به پایین میریزد . سپس طی مسیری دیگر (مسیر پیاده روی ?? تا ?? دقیقه طول میکشد )گنبد امامزاده در مقابل شما می درخشد .


بازسازی بقعه محمد بن حسن علیه سلام الیگودرز با کندی انجام می‌شود گروه فرهنگ و هنر: بازسازی بقعه متبرکه امام‌زاده محمد بن حسن علیه سلام  الیگودرز به‌دلیل صعب‌العبور بودن منطقه به کندی انجام می‌شود «مهرداد توکلی»، مدیر اوقاف و امور خیریه الیگودرز در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه لرستان از وجود 25 بقعه متبرکه در شهرستان الیگودرز خبر داد و گفت: بقعه امام‌زاده محمد بن حسن علیه سلام از نوادگان امام حسن مجتبی علیه سلام یکی از بقاع متبرکه الیگودرز است که به‌دلیل واقع شدن در کوههای صعب‌العبور این شهرستان و نداشتن راه دسترسی انجام فعالیت‌های عمرانی و بازسازی آن بر اساس طرح جامع با مشکل مواجه شده است.

وی افزود: در صورتی‌که راه دسترسی به بقعه متبرکه امام‌زاده محمد بن حسن علیه سلام فراهم شود می‌توانیم عملیات بازسازی این بقعه متبرکه براساس طرح جامع را سرعت دهیم. توکلی با اشاره به این‌که طرح جامع بقعه امام‌زاده محمدبن حسن علیه سلام  به مساحت 2 هزار مترمربع شامل زائرسرا، صحن، حرم، کتابخانه، سالن اجتماعات و حسینیه است




یا مومد حسن علیه سلام
نظرات 69 + ارسال نظر
فریده چهارشنبه 15 خرداد 1398 ساعت 01:49 ق.ظ

سلام من فردا میخوام برم زیارت اقا مومد حسن انشاالله هرکسی هر حاحتی داره اقا حاجتشو بده

سلام التماس دعا

Ati جمعه 19 بهمن 1397 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام .دوستان ...من نه ماه بچه دار شدم بعداز کلی نذرو نیاز به درگاه خدا ..ولی بعد از زایمان دردی نیست که روسرم نیفتاده باشه واقعا ارزوی مرگم میکنم از درد خسته شدم طاقت ندارم ...دیدم دیروز یه نفر به شوهرم گفته بود اقای فلانی من دیشب خواب ممود حسن را ندیدم و گفته زنتو بردار بیار زیارت من ...همه امیدم بعد از خدا ..ایشون هست ..خدا قسمت کنه برم هرچند میدونم تو بهمن ماه کسی اونجا نمیره ولی میخوام برم ..خدا کنه منم خوب بشم ..بچه ام بی مادر بزرگ نشه ...میگه جوان بوده کم طاقته به خدا منم دیگه طاقت ندارم

سلام
التماس دعا

سیدحسین همایونی چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 02:38 ب.ظ

السلام علیک یامومدحسن علیه السلام آقادخیلتم آبرو داری کن وجوابمبده بحق علی مرتض علیه السلام

عابدی جمعه 11 آبان 1397 ساعت 12:35 ق.ظ

یا محمد حسن السلام.خیلی دوست دارم به پابوس ان حضرت بروم ازدوستان وهموطنان که به انجا مشرف میشوند عاجزانه التماس دعا دارم.به امید زیارت ان بزرگوار36727

فرشاد یکشنبه 15 مهر 1397 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام علیکم ان شاءالله خدا نصیب همه مومنین کند و همچنین خودم من از کرامات و مهربانی های این امام زاده واجب تعظیم و رحمت بی کران خدای متعال خداوند به ایشان زیاد شنیده ام سلام علیه الی یوم القیامه و اینکه لطفا به سوالم پاسخ بدهید آیا ایشان خواهری داشتند و نامشان چه بوده است؟!

مصطفی باقری دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام یا محمد حسن ع خیلی منطزرند جواز راه افتادنشون به سمت زیارتگاهتو براشون امضا کنی من ....اما بطلب که بیام که بدجوری احتیاج دارم دست ....بگیری اقا من از ارباب حسین ع خجالت میکشم با شما راحتر میتونم دردودل کنم پس بطلب به پابوس بیام

سمیه پنج‌شنبه 21 تیر 1397 ساعت 03:16 ب.ظ

من 5 باری آقا قابل دونستن و طلبیدن به زیارتشون رفتم و هربارم هر مرادی داشتم گرفتم..دیروزم قصد داشتیم بریم که متاسفانه سرکاروان مریض شد ان شاالله چندروز دیگه حتما میریم...سفارش میکنم که حتما برین چون صفتیی که اونجا داره خیلی ناب و عالیه..من خودم برام خیلی عجیبه با اینکه جادش خطرناکه ولی هرسال لحظه شماری میکنم که برم..نایب الزیاره همتون هستم و در راس همه امور دعا برای فرج آقا و مولامون ان شاالله

حسنی پور دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 11:41 ق.ظ

السلام علیک یا محمد بن الحسن کسی جز شما نداریم ظهور منجی را واسطه بشید به خداقسمت میدهیم به دادمان برس آمین یا رب العالمین

زهرا یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام من دو هفته اس که ی مشکلی با کارفرمام برام پیش اومده و داره حق منو میخوره هفته پیش خواب دیدم خواهرم به من زنگ زد و گفت بیا فلان جا ی کم چک و پول بگیر من سوار ی ماشین شدم و رفتم فقط رفتم نمیدونستم کجا دارم میرم ی دفعه رسیدم ب ی جاده که خیلی قشنگ بود ولی راهش خیلی سخت بود ی دفعه چشمم به ی امام زاده افتاد که تو دل کوه بود با خودم گفتم چقدر قشنگه از کنار این کوه آبشار خیلی کوچیکی جاری بود همونجا خواهرم رو دیدم که چک و پول بهم داد وقتی جاده مقابل امام زاده رو نگاه کردم اینقدر قشنگ بود که محو اونجا شدم ی عالمه کوه که پایینش آب بود شبیه دریا خیلی زیبا بود پشت سرم رو نگاه کردم و گفت وای این همه راه رو من چطوری تنها اومدم و ی دفعه از خواب پریدم.دو روز بعد مامانم گفت میگن ی امام زاده هست اسمش ممد حسن هست تو دل کوه میخام برم.خدا شاهده مو به تنم سیخ شد.این ی رویای صادقه بود برای من این هفته قراره بریم.دوستان التماس دعا

A شنبه 12 اسفند 1396 ساعت 11:26 ق.ظ

یا امام زاده مومد حسن حاجت میخوام

سعید غیاثوند سه‌شنبه 7 آذر 1396 ساعت 02:28 ق.ظ

سلام من و هم جرمام باعث شدیم یه بیگناه اعدام بشه دعا کنید ازگناهامون خدا بگذره

سلام

علیرضارحیمی سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 09:02 ق.ظ

سلام به همه عزیزان توفیق شده ک فرداشب باکاروان ایشالله پابوس اقابرم بیماریه لاالاجی دارم ک ۲۰ساله درگیرشم ناعب زیات همگی تون هستم

سلام

نرگس دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام بر همه ی دوستان گرامی
من 4سال قبل خواب دیدم تویه مسیر با یه عده ی زیادی دارم پیاده روی می کنم و مسیرش خیلی صعب العبور بود و پراز صخره و کوه بعد از گذشتن ازین مسیرها به یه مکانی رسیدیم که فقط نور سبز بود نزدیکتر شدم دیدم اونجا یه مکان خیلی کوچیکه با سقف کوتاه پرسیدم اینجا کجاست گفتن اینجا یه امامزادست از پنجره ی کوچک امامزاده نگاه به داخل مقبره کردم دیدم یه ضریح خیلی کوچک هست که یه خانوم با فرزند مرضش اونجا نشسته بود و گریه میکرد و از امامزاده شفا میخواست بعد داخل امامزاده شدم زیارت کردم از خواب بیدار شدم صبح اونروز خاله من از مادرم خواسته بود به امامزاده مومدحسن برن بعد مادرم مطرح کرد من متعجب بودم برای مادرم خوابو تعریف کردم و ایشون گفتن خب طلبیده توام بیا وقتی رفتیم همه ی اون صحنه های خوابم داشت تکرار میشد وقتی رسیدیم غروب شده بود امامزاده دقیقا همون امامزاده بود که تو خواب دیدم وقتی رفتم زیارت یا امام غریب دقیقا همون خانوم با فرزند معلولش اونجا نشسته بود و التماس امامزاده میکرد خدا شاهده همون شب گفتن یک نفر شفا گرفته و من هم همان سال حاجتمو گرفتم.

سلام

یونس قربانی دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام
من خیلی دلم میخاد که به زیارت این امام زاده بیام ولی هنوز قسمت نشده التماس دعاااااا خیلی زیاد

سلام

زهرا دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 07:08 ب.ظ

خدا خداخدای بزرگ هرروز وشبم شده گریه نه به خاطر خودم بهخاطر دخترم دختری که نمیتونه مثل بقیه زندگد کنه با بقیه بازی کنه خدا کمکش کن خدا هیچ چاره ای ندارم تمام امیدم اول به خدا بعدبه اعمه معصومین بعد به دعای مردم التماس دعا دارم

زهرا دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام من دخترم زهرا مشکل ذهنی ومغزی دارد خیلی نگران اینده او هستم 10ساله است وداره بزرگ میشه خدا توروبه مظلومی این اقا قسمت میدم دخترمو شفا بده هر کسی این پیامو خوند عاجزانه التماس دعا دارم دعا کنید دخترم شفا بگیره

سلام

احرار جمعه 9 تیر 1396 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام امروز نهم تیرماه نود شش هست و من چندساعت هست که از زیارت محمدبن حسن علیه السلام اومدم تهران .. دلم رو گره زدم که مجدد هم من حقیر رو بطلبه که خیلی احساس ناب و خوبی نسبت به حضورم و وجود اقا داشتم. ان شاالله که معرفتش رو کسب کنم و بهتر درک کنم که کجا رفتم .. جاده البته از مسیرهایی خاکی بودکه پیچ های فوق العاده خطرناک شیب های بسیار شدید و دره های عمیق که هر کدوم میتونستن یه دلیل واسه ترسیدن باشن بارهاشهادتینم رو خوندم ولی ته تهش امید دلم این بود که قطعا اونیکه منو طلبیده حکایت ها داره که من ازش بی اطلاعم. پیشنهاد میکنم حتما برید و حتما لذت ببرید ..

سلام

علی شنبه 3 تیر 1396 ساعت 06:28 ق.ظ http://roshani 1900

من یک ماه چهل روز پیش اونجا بود از اصفهان با موتور رفتیم من خودم بچه اون منطقه ام الیگودرزی ام ایشالا مومدحسن بتلبونه همتون برید

غریبه چهارشنبه 3 خرداد 1396 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام نذرم راچطربه محمدبن حسن اداکنم یابه کجامراجعه کنم التماس دعا

سلام
کاروانهای که راهی حرم مقدس هستند
میتونید به اونا بدید

ms شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 01:02 ب.ظ

من هنوز مومد حسن نرفتم خیلی دوست دارم برم دعا کنید

رضا شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 03:14 ب.ظ

باسلام من یکباررفتم خیلی خوب بودخیلی خوب درستش کردندایشا..... من میخواهم عید96برم مشهدبرای همه شمادعامیکنم جای شماخالی راستی یک سوال فاصله فریدونشهرتامشهدچقدراست

سلام

احسان بیاتی سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 08:35 ق.ظ

با سلا هر کسی حتما باید یبار بره
اقا خیلی مریض شفا داده .
یا مومد حسن

سلام

سمیه سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام دوستان من هنوز قسمتم نشده برم اما خیلی دوست دارم برم هرکسی رفت برا همه گرفتارا دعاکنه برامنم خیلی دعاکن..هرکسی رفت از طرف من به آقا بگه دلم خیلی گرفته هوای دل تنگ ومریض منو داشته باشه.. بگه سلامتی وبه همه مریضا بده منم شفا بده...

سلام

محمد یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام بهشت رو زمین اقامحمدحسن خیلی دوسش دارم دلم میخاد خدام این اق بشم تورا خداواسم دعاکنیدخیلی دوسش دارم

سلام

فرانک جمعه 2 مهر 1395 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام آقاجان
ان شاالله از فردا کار و فعالیتم در مدرسه شروع می شود . دعا کنید با توکل بر خدا و توسل بر ائمه (ع) و نگاه پرمهر شما قربه الی الله شروع کنیم . ایمان و آرامش و تعهد و وجدان کاری در کارهایمان جاری باشد و مورد آسیب و گزند رفتار و برخوردهای نسنجیده و نامناسب اداره و اولیا قرار نگیریم . کارهایمان را درست و به موقع و به دور از عصبانیت انجام دهم و فن بیان و منطق و تدبیر درست پیدا کنیم .
دعا کنید ریاضی اول تا ششم را عالی یاد بگیرم و با بیان نافذ و عالی و رنگ و بوی الهی آموزش دهیم . خیلی خیلی دعایم کنید .
آقاجان دعا کنید مشکل دانشگاهم به خیر و مصلحت الهی رفع گردد و با هوش و حافظه قوی و اراده محکم و همت خواندن همراه با سلامتی کامل انجام شود .
برادر یا خواهر بزرگوار که به نیابت از ما زحمت دعا و زیارت را می کشید خواهش می کنم در محضر آقا خیلی خیلی دعایم کنید خیلی استرس و نگرانی دارم . دعایم کنید . دعایم کنید .

ابراهیم پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 11:04 ب.ظ

بسم الله الرّحمن الرّحیم
السلام علیک یا محمد ابن الحسن المجتبی(علیه السلام)
سلام دوستان گرامی
لطفا هرکس به آنجا شرف یاب شد برای سلامتی و ظهور امام زمان علیه السلام نیز دعا نماید

لطفا هرکس به آنجا شرف یاب شد برای سلامتی و ظهور امام زمان علیه السلام نیز دعا نماید.

سلام
ان شاءالله

اسلامی شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام خوب هستید خوش به سعادتتون من دوسال میخوام برم و قسمتم نمی شد خواهشا اگه شماره کاروان در اصفهان دارید که ببرد امامزاده مومدحسن برام بزارید تو سایت ممنون میشم التماس دعا فراوان

سلام

فرانک دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام آقاجان ، امامزاده محمدبن حسن ، قربانت گردم . من تاکنون قسمتتم نشده به پابوستان بیایم . اما یک نفر خواب دیده که من به زیارت شما آمده ام و دور ضریح می گردم و می گویم حاجتم را گرفته ام آقاجان در حق من پدری کنید و دعا کنید در هفته ی کرامت ان شاالله یک خانه ای که کانون ایمان و آرامش باشد از یک فرد مومن و ولایی و حلال خور و نمازخوان بخرم . واقعا خسته شده ام . چندین بار ختم صلوات برداشته ام و نماز امام جواد "ع" خوانده ام . دعایم کنید معجزه ای شود به حق آبرویی که در درگاه خدا دارید و به حق آبروی کریم اهل بیت امام حسن "ع" .
حاجت مهم دیگری هم دارم که نیت کرده ام . ان شاالله دعایم کنید .

pari پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام چند وقت پیش یکی از اقوام به پابوس این امام اومدن خیلی تعریف کردن تورو خدا برا منم دعا کنید تا منم به پابوس این امام برم

سلام
ان شاالله

فرانک کیانی منش چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام آقاجان ، امامزاده سید محمد بن حسن
تا حالا زیارت شما قسمتم نشده است . اما از راه دور و با ادب و احترام سلام و زیارت می کنم . ان شاالله دعوت نامه ی زیارت با اشک معرفت را شما صادر و به همین زودی قسمتم شود .
برایم دعا کنید ان شاالله هوش و حافظه ی قوی پیدا کنم . اهل مطالعه و کتاب خواندن شوم . ادامه تحصیل دهم و زکات علمم را بدهم

سلام
ان شاالله

عباس چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 06:16 ق.ظ

مجید خواهر زاده ام رفته خیلی تعریف می کنه منه دلم میخواهد برم هرکی رفت دعا کنه قسمتم بشه

سلام
ان شاالله

فاطمه دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 06:35 ق.ظ

سلام
توروخداهرکی رفت زیارت اقامحمدحسن ازش بخاد منوبطلبه خیلی دلم میخاد برم التماس دعا

سلام

ان شاءالله
هرچه زودتر
بری مارو هم دعا کنی

رضا جمعه 4 تیر 1395 ساعت 10:20 ق.ظ

من سالی سه بار میرم زیارت آقا آنان اده که چه عرض کنم پیامبریه باس خودش ماشاءالله اینقدر شفا میده که حتما برین زیارت آقا(اسلام علیک یا امامزاده محمد حسن علیه سلام)

هدی پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام فرزندی دارم یک سال و 8 ماهه هنوز نمی تونه بصورت مستقل راه بره من هنوز توفیق نداشتم زیارت این بزرگوار برم اما وصف کرامات آقا رو زیاد شنیدم یک مادرهستم که خیلی دل شکسته هستم خیلی برای پسرم نذر و نیاز کردم نذر آقا کردم پسرم تا قبل ماه رمضون راه بره خودش یک گوسفند در محله محرومین تقسیم کنم توروخدا قسمتون میدم برا پسرم هرکس میره زیارت دعا کنه

زهرا شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام.فدای قدمت یابن الزهرا.آقا مثل جدمظلومشان امام حسن مظلومند یه بارگاه ساده .اما محلی امن برای عاشقان .خیلی دوست دارم به پابوس آقا بیایم .منصوصا بیماری دارم که سالهاست گرفتارشم اما نه ناامیدم نه خسته چون خداوند را در کنار خود د ارم .فقط دوست دارم خوب بشم تا خانوادم اذیت نشن .خودمم دوست دارم خوب بشم تا بهتر به کارهام وعباداتم برسم .باز با این وجو د میدانم که خدایی که این بیماری را بهمن هدیه داده اگه بخواد میتونه به آنی خوبم کنه که باید یهآبرومندم

سلام

خدا بزرگه

حاجت روا بشی

خدا به هرکه بخواهد بی حساب میدهد

ان شاءالله حاجت روا بشی

15سال سود چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 11:31 ب.ظ

بایستی طلبیده بشیم

15سال سود چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 11:22 ب.ظ

Salam

سلام

حسین پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 01:45 ق.ظ

سلام دوست عزیز من پارسال رفتم پابوس اقا مومد حسن (6ساعت با موتور تو راه بودم) وقتی که رسیدم خدا سر شاهده در عرض یک ساعت دو نفرا شفا داد.

سلام

سحر یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام آیا واقعا شفا دهندست؟من دربچگی خواب این امامزاده رو دبده بودم با دل شکسته وهزار امید امسال تابستون باسختی خودمو رسوندم اونجا دوروز اونجا بودم اما نه دردمو دوا کرد نه شفا ومعجزه ای ازش دیدم اگر کسی بامنطق ودلیل میتونه به من اثبات کنه که این امامزاده شفادهندست به من زنگ بزنه من ساکن تهران هستم ودچار یه بیماری مادرزادی ولاعلاجم خیلی جاها رفتم برای درمان اما ناامیدم کردن هیچ امیدی به جایی ندارم افسردم خرابم داقونم دنیا برام جهنمه روزی هزاربار آرزوی مرگ میکنم نامزدم بخاطر بیماریم داره ترکم میکنه درسمو تامقطع لیسانس خوندمو افسردگی نزاشت ادامه بدم امیدبه زندگی ندارم شماها که میگین این آقا شفامیده یکی به من زنگ بزنه بادلیل بگه که شفامیده راه شفاگرفتنشو به منم یادبده من که به هر زبونی متوسل شدم جوابی نگرفتم .....منتظر تماستون هستم 09383216649

سلام
امیدوارم حاجت روا بشی
راهش دلشکسته
توسل به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریفه
واسه آقا فرجش سلامتیش دعا کن آقا تورو دعا کنه
دعای خودت کجا دعای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف کجا

عرفان چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 11:19 ب.ظ

من کودکی آنجا بودم پدرم معلم بود خیلی عالی است

شفیعی جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام من پدرم دو ساله تو کمای نباتی است لطفا هر کس رفت مارا هم دعا کنه

سلام
توکل به خدا

سعید چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 07:49 ب.ظ http://saeed shamsi.ir

سلام السلام علیک المحمدالحسن. سلام من تابستان امسال قسمتم شدرفتم تاحالا دوبار طلبیده رفتم آرزوی سلامتی میکنم.امیدوارم همه مریض ها شفا پیداکنند....

ابراهیم شنبه 9 آبان 1394 ساعت 10:31 ق.ظ

بسم الله الرّحمن الرّحیم
السلام علیک یا محمد ابن الحسن المجتبی(علیه السلام)
سلام دوستان گرامی
لطفا هرکس به آنجا شرف یاب شد برای سلامتی و ظهور امام زمان علیه السلام نیز دعا نماید، التماس دعا.

امید دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام اقای صالحی لطفا ب این شماره زنگ بزنید چندتا سوال شخصی داشتم09179532508

فرزانه جمعه 10 مهر 1394 ساعت 05:40 ب.ظ

من امسال قسمت شد که زیارت اقا برم واقعا سعادتی بودکه نصیبم شد اونم به طور اتفاقی انشاالله قسمت بشه بتونم با بچه هام برم

سعید شنبه 4 مهر 1394 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام.سعیدم از اصفهان.الان که دارم این متنو مینویسم یک ساعته که از زیارت اقا برمیگردم.اقا مومد حسن خیلی خیلی بزرگواره.این دو روز که مهمون اقا بودم حدود 7 یا 8 نفرو شفا دادن.خلاصه کاش برید و زیارتش کنید التماس دعا.

سلام
زیارت قبول
امیدوارم باز هم قسمتتان شود وبه زیارت آقا بروید

سینا سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام من تازه میخوام برم چون کارم شدیدا با تلفن و مسولیت دارم میخوام بدون اونجا گوشی آنتن میده ممنون

سلام
همراه اول و دائم خط میده
اما ایرانسل فعلا خط نمیده

محمدرضا باقری شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 11:33 ق.ظ

حلا که من در حال نوشتن نظر هستم تقریبا 24 ساعته که از زیارت امامزاده مومد حسن برگشتم . جاده تا کنار مرقد حضرتش احداث شده و لی 38 کیلومتر آن خاکی و شوسه است که برای تردد ماشینهای سبک کمی سخته . ما با پژو رفتیم اما آهسته آهسته. اولین با بود که رفتم ولی دلم دوباره میخواد برم . نیومده دلتنگ شدم . التماس دعا

سلام زیارت قبول

❤Fatemeh❤ سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 06:50 ب.ظ http://eshghegod78.blogfa.com/

دعا کنید که قسمت خانواده ی ما هم بشه بریم

ان شاءالله

غلامرضا جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 05:44 ب.ظ

انشالله قسمت من بشه .من برم ..همش دارم فکر می کنم آقا ما رو می طلبه .من از اینجا باوصف حال هوا خیلی حال کردم .

ان شاءالله

پوریا یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 03:18 ب.ظ

اقا منم خوشم اومد...کاش بطلبه مارم بریم یه سر پابوس این اقا...التماس دعا

ان شاءالله

رسول دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 11:38 ب.ظ http://nesfejahanchat.in

واقعامعاجزه دادمن اونجارفتم ودیدم که سه تاشفادادانشالله قسمته همه بشه بریدولی خیلی خدارحم کردوگرنه ماهم توی دره میرفتیم ولی جای باصفای بریدخیلی چشمه داره یاحق

زیارت قبول

morteza جمعه 16 آبان 1393 ساعت 10:29 ق.ظ

انشاالله قسمت ما هم بشه و اقا بطلبه که برم پابوسش

مصطفی سالار شنبه 12 مهر 1393 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام من دیروز امامزاده بودو یکی دونفر شفا چه حال معنوی داشتیم

سلام

زیارت قبول

صالح و خ انصاری یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 08:55 ب.ظ

سلام به همه واقعا یکی از بهترین امامزاده هاست حتما ی سر برید پشیمون نمیشید خیلی حاجت میده...التماس دعا

سلام

fatemeh شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام من تا حالا 3بار به زیارت امامزاده محمد حسن رفتم واقعا معجزه میکنه جای با صفاییه-آدم ی روح تازه میگیره خیلی مریض شفا میده-پیشنهاد میکنم هرکسی نرفته حتما برنامه ریزی کنه بره-

سلام

زیارت قبول

محمدجواد شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام.من روز تولد حضرت معصومه سلام الله علیهابه زیارت اقا محمد ابن حسن علیه السلام رفته بودم .راستش اول اعتقاد قلبی نداشتم و ناگهانی این سفر و زیارت قسمتم شد از جاده های خطرناک هم میترسم و البته همیشه هر چیزی را بر اساس دلیل و برهان میپذیرم اماااااا انجا شاهد شفای دو بیمار فلج بودم و حالا ارادت خاصی به امامزاده محمدابن حسن علیه السلام دارم لطفا شما اگر رفتید انجا التماس دعا..........

سلام زیارت قبول

پریسا جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام توروخدا هرکی میره برام دعاکنه.

سلام
ان شاءالله

ملکی سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 02:23 ب.ظ http://GHASEDAKKHA.BLOGFA.COM

دیدم همه جا بر درودیوار حریمش جایی ننوشته که گنه کار نیاید
امیدوارم همگیمان روزی به بهترین هایمان برسیم...
ای بهترینم مرا هم بطلب...
آرزوی زیارت خالصانه ای رادر دل می پرورانم ...
نصیبم کن....

شهرام دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 09:19 ق.ظ http://h.shahram71

یا مومد حسن

جانم

ستاره شنبه 7 تیر 1393 ساعت 08:48 ب.ظ

با سلام ما دیروز یعنی جمعه انجا بودیم مکان مقدس بسیار زیبای که هر زائزی را به خود جذب میکنه ولی مسیر بسیار ناهموار و خطرناکی دارد

سلام بر شما دوست عزیز

زیارتان قبول

امیدوارم بازهم نصیب وروزیتان گردد
ان شاءالله
التماس دعای فراوان

reza دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 12:27 ق.ظ http://jomhouri.blogfa.com

اسلام و علیک یا محمد ابن حسن

علی چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 08:11 ب.ظ

دست درد ن ک . یه دنیا ممنون . کار عای بود

محمد علی بخشی یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 12:02 ق.ظ http://seirat.blogfa.com

سلام
من کارمند اوقاف وامور خیریه شهرستان الیگودرز هستم
کاری از دست ما بر میاید در خدمتیم
09163660548

حامد یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 10:26 ق.ظ

خداکنه قسمتت بشه

غزل چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 10:30 ق.ظ http://qazalak88.blogfa.com

سلام
ان شاءالله شرف حضور داشته باشیم

سلام بر شما دوست عزیز
ممنون از اینکه به محله ما وهیئت ما تشریف آوردید
در پناه حق موفق وموید باشید
التماس دعا

میثم فرازمند سه‌شنبه 13 فروردین 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

السلام و علیک یا محمد ابن حسن الهی قربونت برم اقا من که از مریداتم ان شا الاه بطلب با برادرم بازم بیام به پابوست اقا حاجت دارما خیلی عالی بود الهی خود اقا حاجت شما وهمه را براورده کنه.

سلام بر شما دوست عزیز وگرامی

ان شاء الله به زیارت آقا مشرف شدید ما را هم دعا بفرمایید

بهرام شاهوردی خوانساری جمعه 6 بهمن 1391 ساعت 09:00 ب.ظ

باعرض سلام من از ارادتمندان این امامزاده بزرگوار هستم و تاکنون توفیق 3 با تشرف را داشته ام و از زحمات شما تشکر می کنم فقط جسارتا عرض کنم اصطلاح( علیها سلام) و یا
(سلام الله علیها )مخصوص مونث است و شایسته است پس از ذکر نام امامزاده محمد بن حسن از عبارت (علیه السلام) و یا
(سلام الله علیه)استفاده نمایید . التماس دعا

غزل دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 05:20 ب.ظ http://qazalak88.blogfa.com

اینجا رو خیلی در موردش شنیدم و دوست دارم برم

انشاءالله به زودی زود قسمتان شود زیارت این امامزاده واجب تعظیم
یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد